Våren är här!!!!

Vi var ute och gick idag i det varma fina vädret var ute i 1 timme.. Jag tror att jag har fått min astma tillbaka har aldrig fått ont i halsen när man andas så mycket som jag gjorde lät som man hade sprungit flera mil men ska ringa boka tid på tisdag är den tillbaka så får det kosta vad det kostar.. har hämtat ute möbler nu dom är på balkongen kan man äta frukost där ute och sitta sola lite hehe ska köpa nya sen när vi har råd med det. vi ska inte ha nån påsk mat idag usch nä räcker med midsommar mat hehe Ha en trevlig påsk på er alla

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Härligt att vara utte och gå eller hur?

Skicka gärna bilder på balkongen, vi mitt mail så jag får se hur fin den är nu. Kram tjejen min

2009-04-12 @ 08:54:56
Postat av: Mamsen

Haha, blev ett "t" för mycket,(ute) iblan har man för brott. Inte bra med din astma, hör av dig hur det går. Kram min tjej, älskar dig, puss.

2009-04-14 @ 05:56:17
Postat av: Anonym

Ja då det ska jag göra du kan få en bild nu hehe när det är mörkt ute hahah

2009-04-14 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0