I morgon gäller det :)

Nu har man tagit avstånd från en vän eller mer rättare sagt sagt upp vänskapen tack och lov så slipper man denna människan nu...... var bara tvungen skriva av mig lite....!!!

I morgon kommer min älskade syrra hit ska bli trevligt göra lite tjej saker träffar henne inte allt för ofta men sånt som händer vill hitta på saker med min mamma med länge sen vi tre hittade på saker sånt man saknar men det kommer nån dag hoppas jag...

Så i morgon skulle vi ut och gå lite hitta på roliga saker..


skriver mer sen när det väl händer nått haha

älskar min familj och min underbara vän som står där både i vått och torrt Troll kallas hon för hoppas allt är bra med dig gumman du vet vem du är :D

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ha en underbar helg och roa er, klart att vi skall ta igen det någon gång, bara vi tre tjejer. Kram

2009-08-20 @ 06:52:33
Postat av: troll

nah=) du e go du!

2009-08-20 @ 10:06:34
URL: http://parkbloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är du med gumman

2009-08-23 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0