Nu vet man vilka som är sina vänner!!!

Tack för att ni visade vart ni står nu jag behöver inte er klarar mig själv ändå.

Där en viss tjej som säger att hon ska komma men dyker inte upp så nu har man tröttnat på detta jag behöver inte dig fatta det jag orkar inte mer detta mera nu du kommer ändå aldrig när du väl kommer blir man chockad, ändå så kan du gnälla på att du knappt inte har några vänner inte så konstigt skyll dig själv .

Det behövs rensa bland sina vänner det måste man göra när man väl flyttade så vet man vilka som är sina vänner tack för att man flyttade så öppnade man ögonen mera... Ni som snackar bakom ryggen ni kan bara dra er behöver jag definitivt inte så bara låt mig vara lägg er inte i mitt liv så trött på er tror ni inte att jag ändå får reda på saker och ting rebecca kom igen lönt och gå till en annan polare säga till henne att du inte gillade vad jag sa till dig säg det till mig men det vågar du väl inte skit i samma, väx upp säg det till mig men f*n snacka aldrig bakom min rygg våga säga det till mig.

Ni säger att ni inte skulle kunna ljuga för mig eller snacka skit men det märker jag nu ni ljuger för mig rakt upp i ansiktet vad är det såna kan jag leva mig utan behöver inte såna vänner som ni kallar er för snacka bakom ryggen är det ni är väldigt bra på..

Ni tror inte att jag får reda på saker o ting skärp er!!!

Kommentarer
Postat av: troll

<3 ...

2009-08-17 @ 20:59:28
URL: http://parkbloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

love you to gumman det är inte dig jag menar det vet du men jag kännde bara för att skriva av mig puss

2009-08-18 @ 13:33:57
Postat av: mamsen

Riktiga vänner skall man vara rädd om, låt de andra bara dra. puss

2009-08-20 @ 06:49:41
Postat av: Anonym

jo jag har gjort det nu har troll ialla fall :) puss på dig mamsen

2009-08-23 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0