Öland 3-5 Augusti

Måndag: Vi åkte till Öland med pappa och hans fru + deras bortskämda unge, vi satt trångt i bilen jag sov för det mesta så mig kvittade det.

Stugan var lite så där men man var där bara när man skulle sova så kvittade ju duschen ska man inte snacka om har aldrig i hela mitt liv sett en så liten dusch + allmän dusch med det gillade jag inte. Första kvällen vi kom dit så packade man upp lite så sen så spelade vi minigolf jag förlorade som vanligt haha handlade i affären som låg rätt så nära men där var för mycket mygg bara senare på kvällen så satt vi och spelade sant eller falskt ett roligt fråge spel..

På tisdagen var vi på djurparken en hel dag vilka söta tiger ungar där var men för det mesta var där apor som man såg men schimpanserna var roligast av dom alla... När man väl var hungrig skulle man vänta tills dom andra ville ha mat men ville min lillebror ha mat oj då gick det inte att vänta ju :@ så arg jag blev men som vanligt sa man inget för jag vet hur pappa blir orka bråka men det var ändå härligt vara på djurparken Tommy han badade inte men.jag gjorde dom hade nått som hete pirater landet men det var ändå trevligt Tommy och jag åkte bergodalbana skit rolig var den Tommy gillade inte den haha gick för hårt sa han haha...

Onsdag hem färden innan vi körde hemåt så körde vi till Borgholm tittade på slottet följde efter en guide det var intressant men efter det tror ni att dom blev nöjda nä då... då ville pappas fru kolla vidare på hela slottet jag sa att jag var hungrig vänta lite säger dom då vi vill kolla på hela slottet så jag gick ut satte mig på gräset utanför slottet vänta tills dom blev färdiga ringde min mamma snackade med henne lite saknar henne skit mycket sen efter det samtalet så löste man korsord hade en tidning med mig det tog ungefär en timmes tid om inte mer innan dom blev färdiga så kommer min lillebror säger jag är hungrig men då gick det att äta blir så trött på den familjen nu pappa har redan valt vilken familj han vill ha pappa har inte bara han utan jag har två andra brödrarna med dom är äldre men ändå alla ska räknas men det gör det inte i denna familj.. I Bilen så tyckte pappas fru att jag var på Dennis hela tiden men får väl säga ifrån redan trångt i bilden och han kan inte sitta stilla en enda sekund så vad ska man göra men då var det bara att jag gnällde på han hela tiden jag önskade att mina andra brödrarna var med i stället hade väl varit mycket roligare.. Men pappa körde oss hem så det var snällt han är snäll men synd inte man räknas bara i den familjen som han har nu ni som känner mig fattar vad jag menar... Öland var roligt annars så det var tur det ju haha

skriver mera snart

ha de bra på er alla

Kommentarer
Postat av: troll

jag vet vad du menar gumman! styvmorsor. what can i say!

2009-08-10 @ 09:35:02
URL: http://parkbloss.blogg.se/
Postat av: mamsen

Du har all rätt och säga vad du tycker, fotsätt med det. Blir de sura så får de bli det och du, det kanske är känsligt eftersom de reagerar så starkt. Stå på dig tjejen, jag litar på dig. pusspuss

2009-08-20 @ 06:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0