Torsdag-Söndag

Min älskade syster kom hem till oss i Torsdag vi slappade åkte ner till stan handlade lite gick in på åhelns  ..

Fredes min syrra körde med en hårt hon körde nån träning med en men skoj hade vi och vi använde ansiktsmasker...

Lördes vi åkte ner till stan gick in om på game jag köpte ett nytt spel sen så åkte vi till Dalby trodde inte det var så litet men sån liten marknad har man aldrig varit med om man gick förbi stånden ca 4-5 gånger så litet var det man kunde inte bli av med varandra ialla fall men skoj hade vi nougat fick man ialla fall haha....

Söndag syrran åkte hem trist men skit vad dagarna har gått fort men hittat på en hel del ialla fall, sen har  vi städat och tvättat idagtar det mest lugnt nu ska snart laga mat..

Jag hoppas att det kommer fler gånger du kommer hit älskar dig syster

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, bara njut för tiden går fort och din syster blir stor. Kram

2009-08-27 @ 06:35:44
Postat av: Anonym

jo det är sant snart så kommer hon inte alls massa annat hitta på då killar kanske eller fester haha stor är hon nu ju :) mamsen

2009-08-28 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0