Välkommen till min nya blogg!

Hej på er alla!

Jag skaffade en blogg i Januari men har inte skrivit i den från nu i Mars.

Jag visste inte vad jag skulle skriva men nu så vet man vad man ska skriva.

Bor i Lund med Tommy trivs jätte bra här det bästa jag någon sin har gjort, i mitt liv är att jag har flyttat i från Skurup :).

Snart så blir man 24 år, får väl planera familj snart tycker jag :) men vi får se vad som händer.

Älskar min familj rör ni dom så dör ni bara så ni vet.

Mina syskon betyder allt för mig så passa er väldigt noga <3

ha de bra på er alla



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gjorde du rätt i som lämnade Skurup. Låter lite hotfullt men jag vet att du bara menar väl med dina syskon.

Kram på dig

2009-03-19 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0