Sommarjobba :)

Jag har fått reda på att jag ska sommarjobba på Lkf = lunds kommuns fastigheter, jag ska arbeta som fastighetsskötare börjar den 15 Juni - 17 Juli
det blir långa dagar börjar kl 07:00-16:00 jag ser fram emot. Jag vill ha ett arbete men sommarjobb är bättre än inget alls :) så jag håller på att söka jobb för fullt med så hoppas att nått dyker upp så man kan få arbeta. Så man kan bilda familj sen, vi har snackat om att skaffa familj men vi väntar tills jag har fått ett arbete min kille han jobbar men vi ska ändå vänta.
Det med familj har vi sagt vi ska vänta med ett år så jag har god tid på mig söka arbete haha vi har snackat om detta länge vi båda vill ha. Nu är det sommarjobbet som gäller jag vill börja redan nu men nu så går man på lernia slutar där den 12 Juni så det är bara bra :) man är bara ledig den helgen så det är nice sen på måndag gäller det att arbeta så gott man kan. När jag väl har börjat arbeta ska jag skriva hur det går och hur jobbigt det är jag kan inte klippa häckar men det går säkert bra ändå :) jag skriver mer sen när jag väl har börjat där så ni får veta min vardag eller hur Mamsen :)

Ha de bra på er

Kommentarer
Postat av: troll

ah grattis=) jag e jättenyfiken på hur det kommer o gå me häckarna, haha. men det går nog bra=) puss puss

2009-06-03 @ 10:55:38
URL: http://parkbloss.blogg.se/
Postat av: Emelie

gumman ja då det kommer att gå bra med häckarna antar jag :/ haha men man lär sig efter hand miss you puss puss gumman

2009-06-03 @ 14:20:49
Postat av: Mamsen

Bra med lite extra slantar det behöver du. Kanske morfar hjälper dig, han var bra på trädgårdsarbete. Rätt att ni väntar med familj tills du har en fast inkomst, det är dyrt med barn. Lycka till tjejen min!

Älskar dig, pusspuss

2009-06-04 @ 08:47:16
Postat av: Emelie Persson

ja morfar är här i närheten hela tiden :)så jag tror han hjälper en. jadå allt löser sig :)

2009-06-08 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0