Denna dag gått

24 Mars Idag var jag nere på ams det var som vanligt att man ska söka nya jobb, men dom skulle hjälpa mig med praktikplatser nu så får väl se hur det går.

Ams vill att man ska skriva meritförtäckning+ personligt brev två stycken suck, jag är skit kass på att skriva om mig själv.

Mitt självtroende är inte så bra som det verkar vara det är alltid nått man inte gillar med sig själv.

Jag rignde skopunkten men tyvärr så behövde dom inga folk.

Min mamma fyller snart år hmm undrar vad hon vill ha, frågar man min mamma vad vill du ha jag vill inte ha nått det räcker jag har mina barn men jag kommer väl på nått som vanligt haha du kanske önskar dig ett eller två barnbarn snart  :) ....

Det var denna dag

Älskar er alla

Vera du är min bästa vän den riktiga vännen man har önskar sig att ha jag vill inte att du försvinner igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är också min bästa vän och en vän som verkligen lyssnar på en och ställer alltid upp. Jag tror inte att du lär göra samma misstag igen så jag kommer inte försvinna.

2009-03-24 @ 18:33:14
Postat av: Mamsen

Då får du flytta upp, så jag kan träffa mitt/mina barnbarn oftare, eller hur? hihihi. Kram min tjej

2009-03-26 @ 07:07:58
Postat av: Din dotter

haha ja får väl göra det så träffar du dina barnbarn en hel del då ju vad säger du om att sitta barnvakt hela tiden då?? haha kram på´dig

2009-03-26 @ 16:15:15
URL: http://emssaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0