Helg nu igen :)

20-22 Mars!!



I går gjorde vi inte så mycket var bara hemma, var meningen jag skulle ut och gå blev inte så sökte jobb i stället.

Idag ska vi äta lite gott ost & kex och lite godis :) bara sitta framför tv och bli tjocka haha,
som min syster hade sagt era tjockisar :) haha..

I morgon är det bara en städ dag och tvätt dag varje söndag det räcker mer än väl :)..

På Måndag ska jag ringa till skopunkten, höra med dom om där finns praktikplats eller nått jobb hoppas att det fins nått.

Tisdag ner till ams tråkigt jag vill ha nått att göra jag vill ha jobb ge mig ett jobb nu...

Skriver mer sen när det finns nått vettigt att skriva :)

Älskar min underbara familj och min sambo.

ha de bra på er alla kramar

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, du gumman, det är kämpigt men ge inte upp. Håller tummarna för dig. Kram på dig min tjej.

2009-03-23 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0