Lördag

28 Mars Igår såg vi Marley och jag, jag tyckte om filmen men den var sorglig jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. På minde om vår gamla hund väldigt mycket bara detta var en labrador och den var beige vår hund var svart.. Vi åt på Subway dom har dom godaste mackorna man kan tänka sig :) Vi kom hem väldigt sent.. Idag så gick vi in till stan handlade lite mat så nu är frysen full igen :)så har jag fått skoskav ska kasta skorna nu.. jag har hittat en konsol som jag vill ha nintendo DSi vill ha den i Svart dom hade ett bra erbjudande inne på game 499kr för ett nintendo ds lite + 3 spel får man dsi det är ett bra erbjudande tycker jag annars kostar det 2000 nått... Så idag är det bara ta det lugnt och bara sitta kolla på tv mysa lite... I morgon är det städdag och tvättdag så det blir en massa av det.. Skriver sen nån gång igen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Dagens fråga: Har du joggat ute än i år?

2009-03-28 @ 18:02:06
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är du??

2009-04-02 @ 04:01:42
Postat av: Mamsen

Har du nya skor?

Kram min tjej

2009-04-03 @ 13:10:08
Postat av: Anonym

Nä det har jag inte varför det?? vad är det som ska komma på posten?? Inget har kommit än kram på dig mamsen

2009-04-05 @ 17:46:48
Postat av: troll

lycka till me jobb o sånt. du e jätteflitig=) stolt jag är!

2009-04-08 @ 13:35:29
URL: http://parkbloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0