Skurup 13-14 Mars

jag o Tommy åkte till skurup för att hälsa på våra föräldrar.

Vi kom hem till pappa käkade tacos satt o drack snackade som vi aldrig gjort för alla satt ner vid matbordet alla o alla det var jag tommy ,pappa som satt o snackade det var länge sen man satt ner så länge till o med pappa klarade av det  :)..

Sen så gick vi ut med hunde jag o Tommy jag ville ut tog en lång promenad.

Lördag vaknade käkade fruktsallad till frukost hemmagjord gott men mäktigt, vi åkte ner till Tommys föräldrar pappa körde oss ner.

Satt man o snackade lite med hans föräldrar, först åt vi soppa jätte god sen var det nått kött o potatis ingen sås till det var ändå gott.

Pappa hämtade oss sen på kvällen.
skulle vi ta tåget men Rebecca körde oss till hemma kväll i Lund, skulle hnadla lite gott till melodifestivalen :)..
Vi va hemma innan melodifestivalen började :)
Vi tog det bara lugnt på söndag städade och tvättade hela söndan...

Det var denna helgen tack o haj

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Visst är det skoj att umgås med sin släkt, synd bara att helgerna går så fort. Gillar att läsa vad du gör, fortsätt och skriv på din blogg. Kram

2009-03-19 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0