Stockholm

6-8 så var det helt underber helg jag och min pojkvän va i Stockholm hälsade på min mamma.

Det började med i Fredes så åt vi hemma gjord pizza min syster hade gjort den, den blev mycket god synd det var bara lök i pizzan haha. Vi satt o drack man började bli berusad mamma o jag började sjunga till billy idol och DRhoock mamma har trakiserat oss med dr hoock haha men sen så blev det läggdags upp tidigt på lördag morgon.

Lördag: vi satt åt frukost åkte i väg till skansen det var mycket trevligt men vi va där på fel årstid alla djuren va inte ute 
:( men det gör inget sällskapet var trevligt sen så åkte vi alla hem.

Söndag: tog det lugnt åt frukost körde iväg jag skulle handla kläder tror ni jag hittad nått? nä tyvärr så gjorde jag inte det
men mamma o min syster hittade som vanligt haha det var den helgen synd att den gick så fort bara, saknade mamma redan när vi satt på flyget jag sa det till min syster älskar dig sis träffar inte mamma  så ofta Chrille han är en guda snäll man ja kille eller gubbe haha han tåler detta hehe älskar er alla puss kram
 

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Visst var det trevligt, måste göras om. Saknar dig med tjejen, puss och kram.

2009-03-12 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0