1-3 Maj helgen

Min lillebror var här hela helgen Dennis då alltså. Vi var på tivolit i fredags som var då tråkigaste jag har varit med om jag åkte inte en enda karusell så tråkiga till och med Dennis tyckte det var tråkigt då är det illa. Vi gick och fikade i stadsparken det var mysig. När vi kom hem så åt vi jordgubbar och vatten meloner jätte gott var det. Lördagen: Vi åkte till kårhuset skulle se vart lernia låg så jag hittar dit sen när jag väl ska börja där. Hittade vart det låg sen gick vi in till stan gick in i domkyrkan Dennis har aldrig varit där inne så ja sen gick vi vidare till den längsta loppisen jag har varit på den var hur lång som helst, jag hittade fynd ännu fler hundar när vi kom hem såg jag att jag hade redan hade dom raserna men olika former på dom lite kul va det haha. innan vi kom hem så gick vi från loppisen till åhlens fick man köpa block som man har det när man ska börja på lernia. Vi åkte hem lagade mat, senare på kvällen så åt vi ännu mer vatten melon + ananas gott var det. Söndag: Städade tvättade fick gäster senare på dagen farmor pappa och Camilla kom hit jag hade bakat kanelbullar i lördags när vi hade kommit hem sen så gjorde jag kladdkaka i dag så bjöd man på det alla tyckte det var gott så göra kanelbullar fler gånger. Kvällen vi tog det bara lugnt fick ännu mer sällskap sen vid 21:00 tiden kom Rebecca och makkis hit, trevligt sällskap åt ännu mera haha men åt inte så mycket åt mest polly då, trött på kakor blev man dom stannade här en timmes om inte längre tid men det var skoj att få träffa dom. Så såg vår helg ut ha de bra på er alla

Kommentarer
Postat av: noor

Fin blogg du hade :)

Ta gärna en titt på min blogg.

2009-05-08 @ 15:38:53
URL: http://nooralewi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm vet inte vem du är min din blogg är med bra

2009-05-08 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0