Så förvirrad hjälp mig!

Vad ska man ta sig till när man gör allt vad man kan söker arbeten men får inget svar direkt. Kärleken den är som den är hehe. Kanske borde komma bort här ett tag få reda på vad jag vill göra med mitt liv hitta mig själv igen. Vad vill jag med mitt liv? vad gör jag om 10 år? jag kan inte ens själv svara på dom frågorna, varför kan jag aldrig bestämma mig för? varför ska man bli vuxen för när man väl var 14 eller15 hade man inga problem knappt med räkningar och mat man hade skolan, man slapp arbeta nu måste man söka arbeten varför ska livet vara så tufft för? Min mamma har hjälpt mig mycket med mitt självförtroende hon är min bästa vän jag älskar min mamma över allt annat saknar dig mamma, mamma hade vetat hur jag skulle göra nu gett mig råd hjälpt mig på vägen. Jag och min mamma snackar om allt nästan allt. Jag hoppas att min syster också gör det med mamma. Nä ska ta och sova lite över på detta men allt löser sig så småningom Jag älskar min underbara familj Mamma jag älskar dig det vet du puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du får komma upp till mig så skall jag hjälpa dig att hitta dig själv igen, saknar dig med snäckan. Vi hörs, puss och kram

2009-05-28 @ 10:33:46
Postat av: Emelie

Ja det ska jag göra när jag får reda på svaret om jag ska jobba eller inte v 25-29. Jag kommer upp själv då kan behövas vara själv med. Älskar dig mamma puss o kram PS: klart vi hörs :)

2009-05-28 @ 11:41:27
Postat av: troll

hej gumman! hoppas du får lite iordning på tankarna, det är inte lätt det där. Men det blir bra med tiden... Puss

2009-05-29 @ 19:43:31
URL: http://parkbloss.blogg.se/
Postat av: vera

Hej gumman! Du ska se att allting löser sig, jag vet att det ibland känns hopplöst. Men jag hoppas att livet inte ska vara som en plåga och du vet att du alltid har mig här. Du är välkommen till mig och Harry så mycket du vill. :)

Du är min bästa vän och det lär du alltid att vara.

puss o kram

2009-05-31 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0