Stockholm hela helgen nice :) 4-6 september

Fredags: så åkte man upp till Mamma skitkul var det.. Började med att man fick åka ut till Sturup av Tommys bror + hans fru så tog man en fika på Sturup sen så gick man på flyget.
Sen var man framme mamma var där :) sen så körde vi handla hårfärg var det väg igen beställde mat en falafel men dom hade mos i den inte gott ska jag säga där uppe är dom konstiga man har inte mos i falafel. Se när vi kom hem så var min syster där hon visste inte om att jag skulle komma men hon hade anat det tråkig men men sånt som händer... Så satt vi käkade men jag åt inte falafelen kände mig dum mot mamma men den var inte god med mos... sen så färgade vi håret på mig skit bra blev det tack mamma :) jag är nöjd med det...
Lördags: Så åkte vi in till stan :) mamma och chrille kollade på nån båtmässa medan jag och min syster gick shoppade loss i gallerian heter det stort det är lite jag o min syster kan man tänka sig jag hittade kläder var jätte nöjd med det tack vare min syster med :)... Så träffade man mamma och chrille sen så gick vi åt medan mamma o chrille käkade planka gillar inte planka så min syster o jag käkade pizza :) väldigt god pizza... sen så åkte vi hem tog det lite lugnt trött var man :)
Söndags: Vaknade man käkade frukost gjorde sig i ordning så skulle vi köra handla ännu mera jag ville ha ett par byxor om man hittade några min syster träffade sin polare så det var bara mamma jag o chrille så det var nice tänka sig jag hittade ett par byxor sen så letade man efter en ny mp3 iphod vill man ha men inte råd med det just nu kan man önska sig :)jag hittade en mp3 spelare sen så körde vi hem så gjorde mamma mat jag fixade med mp3 la in nya låtar.. sen gick man ut till mamma på balkongen satt vi snackade.. Jag kelade stoffe lite katten då hehe men han är go den katten.. Sen käkade vi sen var det packa sen i väg på väg hem men min syster jag åkte samtidigt så det var skoj.. På flyget så förhörde man henne lite hon kunde allt så det var ju bra :) jag hoppas att hon får rätt på allt med sen.. Väl framme i Sturup så stod Tommys bror där väntade på en men Tommy var inte med men vi sa hejdå jag o min syster på flygplatsen så det var trevligt att ha nån resa med :)... Nä nu ska jag gå o göra mig i ordning tvättar nu så sen iväg äta falafel här har dom utan mos ialla fall haha :)..... Det var mycket trevlig helg detta får vi göra om :) men ännu längre än en helg för helgen hinner man inte med så mycket... Ha de så bra Mamma jag saknar dig älskar dig + mina syskon ni betyder <3 äskar er alla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra på jobbet idag., kram vera

2009-09-23 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0